برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی

دسته: مدیریت

فرمت فایل: doc

حجم فایل: 34 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 20

دانلود کنید!

  • جزوه
  • مقاله
  • مقاله برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
  • دانلود و خرید مقاله مدیریت
  • دانلود پایان نامه
  • پژوهش
  • دانلود و خرید مقاله برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
  • دانلود پژوهش
  • برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
  • پایان نامه
  • برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
  • خرید مقاله برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
  • پروژه
  • دانلود مقاله برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
  • دانلود پروژه
  • مقاله رشته مدیریت

برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی

چکیده

در ادبیات نوین مدیریت هر یک از وظایف مدیران مانند برنامه ریزی، سازماندهی، کنترل و … جلوه ای از نوعی تصمیم گیری هستند. در این میان تصمیم گیری راجع به انتخاب عناصر آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، توزیع، ترفیع) و تعیین اولویت نسبی هر کدام که شالوده اساسی سیستم بازاریابی را تشکیل می دهد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

چرا که علاوه بر ارضای نیازهای بازار هدف باید با اهداف سازمانی و بازاریابی موسسه نیز منطبق باشد. این مقاله انتخاب آمیخته بازاریابی با رویکرد استراتژیک در نظر می گیرد که بدنبال ارزیابی همزمان شرایط فعلی و احتمالی آینده محیط داخلی و خارجی می باشد، مطالعه در شرکت کاشی مرجان انجام گرفته و با توجه به ساختار مسأله از روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) استفاده شده است

دانلود کنید!